maandag 19 december 2011

Mini shoplog

Vandaag ben ik weer eens even het dorp ingeweest om rond te snuffelen in de winkels. Niet dat er veel interessante winkels zijn, maar dat vergeten we gewoon even. Allereerst ging ik de Kruidvat in en kijk wat ik gekocht heb:
Catrice - 140 The Captain Of The Black Pearl
Echt een schitterende zwarte oogschaduw met glitters! Ik ben hier zo verliefd op, nu al mijn lievelings oogschaduw. Ook de naam van de oogschaduw vind ik leuk, doet me denken aan de Pirates Of The Caribbean.

Daarna ging ik naar de winkel ernaast, de Action. Op veel shoplogs had ik al veel positieve dingen gelezen over de make-up die de Action verkoopt, en hier was ik benieuwd naar. Ik besloot om 3 zwarte oogpotloden te kopen, voor 0,69 cent, en een poeder foundation voor 1,69 euro.
Er zitten drie oogpotloden in een verpakking. Je hebt niet alleen zwart, maar ook bruine, groene en blauwe oogpotloden. Aan alle drie de potloden zit een soort van sponsje aan de achterkant om de oogpotlood mee te vervagen. Ikzelf vind dit 'sponsje' niet fijn en veel te hard, het had wel wat zachter gemogen vind ik. Op de dop van een van de potloden zit een puntenslijper, wat ik ook erg handig vind!
Dit is de poederfoundation. Je kunt aan de buitenkant van de verpakking niet zien wat voor kleur het is, maar volgens mij is het allemaal dezelfde neutrale kleur. Ook de verpakking is erg handig. Als je het opent kom je bij de poederfoundation terecht met een spiegeltje, dan zit er nog een extra klepje waar het sponsje zit waarmee je de foundation heel makkelijk en egaal over je gezicht kan verdelen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.