zaterdag 24 december 2011

Shoplog Kruidvat


Allereerst kocht ik deze fijne body butter met blueberry en lychee. Ik vind deze bodybutters van de Kruidvat altijd zo fijn en vettig, een heerlijke behandeling voor mijn huid, want mijn huid wordt er zichtbaar gezonder van. Ook vind ik deze body butters altijd zo lekker ruiken!


Ik ben er helemaal verslaafd aan rode lippen, elke dag draag ik dan ook wel mijn lipstick. Aangezien ik een echte budget girl ben en verslaafd ben aan Catrice, besloot ik om deze uit te proberen. Ik heb het vanavond opgedaan en na het twee keer over mijn lippen gedaan te hebben, zijn ze knalrood! Welkom bij mijn collectie, lieve mooie lipstick. Het is overigens in de kleur met de naam 'Cosnova'.


Ik ben sinds korte tijd helemaal fan en verliefd op de oogschaduws van Catrice, wat zijn ze toch zo mooi en fijn gepigmenteerd! Zo ook deze mini palette, die ik zeker ga gebruiken tijdens de feestdagen. Met mooie glitters en mooie kleuren. De naam van deze prachtige mini pallete is 030 OMG I Want That!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.