zondag 25 maart 2012

Betekenis tattoo


In juni is het alweer een jaar geleden dat ik mijn eerste tattoo liet zetten. Sindsdien ben ik verslaafd aan- en verliefd op mijn tattoo, ik ben er zo trots op. Sinds het moment dat ik in de stoel zat en de naald in mijn huid zat te krassen, wist ik gelijk dat ik verslaafd ben. Mijn tattoo staat voor de liefde die ik voor de muziek heb, vandaar het hartje, en voor de rust die ik vind in moeilijke tijden wanneer ik naar muziek luister, vandaar de peace-sign tekens die je er wellicht wel in herkend. Het staat op mijn linker onderarm, net onder mijn elleboog.

Heb jij ook een tattoo? Zo ja, zou jij je verhaal over jouw tattoo willen vertellen? Ik ben er erg benieuwd naar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.