woensdag 28 maart 2012

Brasserie


Het eerste terrasje van het jaar is een feit! Vandaag ging ik even heerlijk bijkletsen met een vriendin op het terras van de Brasserie, lekker in het warme zonnetje. Ik ben wel een beetje verbrand bij mijn wangen, maar gelukkig trekt dat altijd snel weg. Vandaag had ik ook nog eens mijn eerste werkdag bij een promotiebedrijf. Door een fout was het bedrijfsbusje al vol, maar dankzij dat mocht ik mijn eerste werkdag doorbrengen in het dorp waar ik zelf woon om te gaan verkopen, deur-aan-deur verkoop wel te verstaan. Helaas wonen er allemaal arrogante bejaarden in dit dorp die niets over hebben voor het goede doel. Maar al met al was dit een leuke, maar wel een lange, dag buiten in de overheerlijke zon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.