maandag 5 maart 2012

Hema


Ik houd ervan om lekker vaak buiten huis iets te gaan drinken of eten. Als ik gewoon thuis ben, doe ik dit eigenlijk nooit.. (Puur omdat er hier geen gelegenheden zijn om lekker te gaan zitten om iets te eten of te drinken, helaas.) Maar als ik bij mijn vriend ben, gaan we bijna altijd langs bij de La Place in Hilversum. Iets wat eigenlijk een gewoonte is geworden van ons, en wat vind ik dat toch fijn. Afgelopen vakantie -want ja, het is nu maandag, dus de voorjaarsvakantie is afgelopen..- hadden we zin om ergens iets te gaan drinken, maar geen zin om helemaal naar Hilversum te fietsen (het is eigenlijk maar 9 kilometer, maar we zijn soms zo lui), dus besloten we maar thee te gaan drinken bij de Hema. Wat ook ontzettend gezellig was.

Trouwens, ik heb besloten om vaker een 'verhaal' te schrijven bij mijn foto's die ik upload. Puur omdat ik deze blog nog meer persoonlijker wil maken en ik het idee had dat alleen het delen van foto's niet leuk genoeg was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.