donderdag 15 maart 2012

Week 11


Deze foto heeft mijn vriend afgelopen zondag gemaakt, toen was het zulk mooi weer, zoals vandaag! Hebben jullie ook zo lekker van dit weer genoten als ik? Ik hoop het wel. Momenteel ben ik bezig met het cadeautje wat ik voor mijn moeder aan het maken ben, ik post een foto wanneer ik klaar ben. Ze wordt woensdag alweer 50. Hopelijk mag ik morgen weer richting mijn vriend treinen en daar een poosje blijven, aangezien mijn schoonmoeder dinsdag 56 wordt. Jep, onze moeders zijn vlak achter elkaar aan jarig! Morgen moet ik vroeg uit mijn bed voor een afspraak bij de Rabobank, ik kijk er echt tegen aan omdat ik totaal geen ochtendmens ben, haha. Hopelijk houdt de bank zich ook eens aan hun afspraak en is het nu ook daadwerkelijk opgeschreven in de agenda.. Ik ben namelijk al sinds oktober 2011 bezig om een bankrekening te openen, en telkens verzetten ze de afspraak naar een andere dag en noteren ze het vervolgens niet opnieuw in hun agenda. Om moe van te worden.. Wat gaan jullie dit weekend doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.