dinsdag 8 mei 2012

Brief #2: Veere

Vandaag heb ik mijn tweede brief ontvangen, en deze keer was het van Veere. Veere is een creatief meisje met een Wreck This Journal en houd onder andere van Tumblr, bloggen en fotograferen. Toen haar brief op de deurmat viel, werd ik spontaan blij en werd mijn dag gelijk een stukje vrolijker. Ik vind de zelfgemaakte envelop echt heel leuk.




Naast de brief kreeg ik ook een zakje thee cadeau met de smaak 'kaneel cinnamon'. Toevallig een van mijn favoriete smaken thee van Pickwick! Alsof ze het wist haha. Ook kreeg ik drie leuke hartjes stickers, en een label (vergeten te fotograferen, sorry) cadeau. Ik ben er echt blij mee en ik ben nu alweer bezig om een brief aan Veere terug te schrijven.

Verder zijn de brieven aan Nicole, Fenna, Elodie en Denise vandaag op de post gedaan. Jullie kunnen mijn brieven dus waarschijnlijk morgen verwachten, hopelijk vinden jullie ze leuk :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.