dinsdag 8 mei 2012

Healthy May

De maand mei is al acht dagen aan de gang, maar toch heb ik besloten om ook deel te nemen aan de Healthy May maand. Healthy May houdt in dat je in mei alleen maar gezond eten eet, veel water drinkt en veel beweging hebt. Je mag dus (bijna) geen ongezonde dingen eten en drinken en dit ook proberen vol te houden. Ik zal elke week een update plaatsen over hoe de afgelopen week is verlopen en wat ik beter had kunnen doen. Ook zal ik elke week een aantal doelen opstellen waar ik me aan moet houden.

Mijn doelen voor deze week:

  • 30 a 40 minuten beweging per dag.
  • Elke dag groenten en fruit eten.
  • Ongeveer 1,5 liter water per dag drinken.
  • Elke dag twee kopjes groene thee drinken.
Vind jij dit nou ook leuk om aan mee te doen? Plaats dit dan ook op je blog en plaats elke week een update over hoe alles is verlopen. Laat je ook even in een comment weten of je mee doet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.