maandag 14 mei 2012

My weekend in photos


Weer iets nieuws op mijn blog; mijn weekend in foto's. Ik ben tegenwoordig zo goed als elk weekend bij mijn vriend en moet daar 2 uur voor in de trein zitten (nog wel). Ik ben helemaal verslaafd aan het maken van foto's en maak dan ook bijna overal een foto van.

1. Aemilius kocht voor moederdag een Dove pakket die er heel luxe uit ziet, en zijn moeder was er heel blij mee! 2. Aangezien het vandaag best wel mooi weer was, zijn we gaan wandelen op het strand bij het Gooimeer. 3 & 4. Aemilius heeft sinds donderdag een iPhone en ik heb gelijk de app 'Instagram' aan hem geintroduceerd. Daar moest natuurlijk wel een aantal foto's van mezelf mee gemaakt worden. 5. Huizen begint ondertussen al helemaal groen te worden en het riet langs de steiger is al mooi hoog. 6 & 7. Aemilius en ik aten zaterdag avond een lekkere pizza. 8. Mijn schoonouders vonden dit ooit ergens in de bergen in Frankrijk en ik vind het er heel mooi uit zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.