woensdag 9 mei 2012

The Tallest Man On Earth


Ik heb eigenlijk nog nooit over muziek geschreven op mijn blog, maar aangezien ik 24/7 mijn iTunes aan heb staan, vind ik het nu tijd om wel iets over muziek te schrijven. Namelijk over The Tallest Man On Earth. Persoonlijk vind ik dit een onwijs mooie man, met een mooie stem. Ik heb al zijn albums gekocht en nu kan ik niet meer zonder. Al zijn nummers staan op mijn mobiel en tijdens het treinreizen en wanneer ik in slaap probeer te vallen, luister ik naar zijn stem. Je hebt waarschijnlijk nog nooit van The Tallest Man On Earth gehoord en daarom vind ik het hoogste tijd voor jullie om daar eens aan te beginnen. Zoek hem eens op op Youtube. You won't regret it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.