dinsdag 19 juni 2012

19 juni 2012

Rond de tijd dat dit artikel online komt, loop ik in de stad richting de Aktiesport voor een sollicitatiegesprek. Toen ik gister aan het overstappen was op Zwolle, werd ik door een vrolijke teamleider gebeld of ik nog steeds interesse had in de vacature, en dat had ik. Nu ben ik daar dus naar op weg. Straks, na het sollicitatiegesprek bij de Aktiesport, loop ik gelijk door naar de Bristol om daar mijn sollicitatieformulier in te leveren en daar ook gelijk een gesprek te krijgen. Daarna ga ik hopelijk nog even winkelen (alweer, ja. Kan het niet helpen als ik in de stad ben, haha) en wanneer ik weer richting het station loop, ga ik nog even langs de Kiosk om daar ook nog te solliciteren. Hopelijk krijg ik na deze lange dag een baan. Om jullie na mijn geklets over een baan nog even te vermaken; mijn kater Sneeuwitje:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.