zaterdag 16 juni 2012

Inspiratie: tattoo's

Het gezegde is dat wanneer je eenmaal een tattoo hebt, dat je voor het leven verslaafd bent. Ik heb geen idee hoe dit voor anderen is; maar voor mij klopt deze gezegde helemaal. Iets meer dan een jaar geleden liet ik mijn eerste tattoo zetten, en ik vind het nu wel alweer de hoogste tijd voor een nieuwe. Nu alleen nog even een baan hebben en geld opsparen, en dan maak ik een afspraak bij de tattooshop Fearless in Den Haag (ja ik weet het, lekker ver weg voor mij, maar ik vind de personen die er werken fijne mensen, en professioneel).

Ik ben er al helemaal uit wat mijn tweede tattoo wordt. Namelijk een veer op mijn rechter onderarm, en dan wil ik het liefst er ook nog wat zwaluwen er bij laten zetten, maar ik denk dat ik dat een andere keer laat doen. Hieronder zie je wat voor tattoo's ik nog meer zou willen laten zetten. Wat vinden jullie van tattoo's?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.