zaterdag 23 juni 2012

Rommelmarkt, deel 1.

Op 23 juni was er een grote rommelmarkt bij mij in het dorp, en hier wou ik flink scoren. Een uur voor het einde van de markt, kun je een plastic tas kopen voor 1 euro en daar mag je alles in doen wat je maar wil. Ook al let de scouting dan niet meer of je nou wel of niet een tas hebt gekocht. De komende week zal ik alles aan jullie laten zien wat ik gekocht heb. Aangezien het best wel veel is voor 1 blogpost, verdeel ik het over meerdere.



Ik kon deze super leuke dienblad met de Engelse vlag er op absoluut niet laten liggen. Heel leuk om bijvoorbeeld mijn ontvangen brieven op te fotograferen.


En dan een leeuwengele bloempot. Een poosje geleden had ik van Denise een aantal bloemzaden gekregen van een Siererwt en de zaadjes wil ik in deze pot gaan doen.


Ik ben gek op ouderwets oranje servies wat me een 70's vibe geeft. Ik kon het dus ook echt niet laten liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.