maandag 25 juni 2012

Rommelmarkt deel 3


Een boek over de film 'My best friend's wedding', een film waar ik graag naar kijk. En een DVD van mijn favoriete film waar ik naar kijk als ik me verveel: Bridget Jones. Normaal keek ik 'm altijd op mijn laptop, maar dat hoeft nu gelukkig niet meer.


Een boek van Sonja Bakker over afvallen. Normaal zijn haar boeken altijd zo duur, dus ik kon 'm nu gewoon niet laten liggen. Het staat vol overheerlijke gezonde recepten.


Een gebruiksaanwijzing over een camera, ik weet het een beetje raar. Maar de Praktica camera is mijn favoriete merk kwa analoge camara's. En de voorkant is alleen al mooi genoeg met die afbeelding.


Weer een boekje vol gezonde recepten.


100 bijzondere bezienswaardigheden in Nederland.


Een knutselboek vol leuke ideetjes wat ik kan gebruiken voor mijn post project.


En weer een boekje vol gezonde recepten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.