zondag 1 juli 2012

Ditjes & Datjes

Weer eens een nieuwe 'mijn week in foto's'. Ik was een weekje bij mijn vriend en ik ga zondag avond weer richting huis. Aangezien ik dus bij hem was, heb ik veel leuke dingen gedaan en van de leukste en simpelste dingen foto's gemaakt.


Geheel off topic maar ergens toch ook weer niet, vandaag kocht ik (per toeval) deze prachtige waterfall rok voor maar 4,54 euro op Ebay. Ik probeerde al een hele poos dingen als sieraden te bestellen op Ebay, maar telkens als ik wou betalen via PayPal, gaf PayPal aan dat ik per se een creditcard in moest voeren om te kunnen betalen met PayPal. Nu wou ik het weer proberen met deze rok, en ineens lukte het! Mijn eerste bestelling ooit bij Ebay is een feit. Alleen toen ik in mijn bevestigingsmail keek, zag ik dat de betaling vertraagd is. Het duurt nu tot 6 juli dat mijn betaling is overgemaakt naar de verkoper van deze rok. Wel raar, maar toen ik het opzocht op het internet zag ik dat meer mensen daar last van hadden en vooral bij hun eerste bestellingen. Schijnbaar bekijkt PayPal eerst of je wel genoeg geld op je rekening hebt staan en of je betrouwbaar bent..

Maar goed, nu verder met mijn week in foto's!


Eigenlijk is deze foto niet van afgelopen week, maar van die daarvoor. Ik had een sollicitatie bij de Aktiesport en kocht even wat te eten bij het Kruidvat. Hier vond ik stukjes gedroogde appel met kaneel. Jummie. Hier droeg ik overigens ook mijn nieuwe mintgroene broek.


's Ochtens vroeg kreeg ik een ontbijtje op bed van A.


De Albert Heijn heeft weer een nieuwe smaak van de Arizona reeks aan hun assortiment  toegevoegd: witte thee met blauwe bessen smaak. Het is echt heel lekker.

   

Langs de waterkant stonden allemaal mooie bloemetjes, en dan kan ik de verleiding nooit weerstaan om er een aantal te plukken en er een mooi boeketje van te maken.


Nog een nieuw soort drinken in de schappen, ditmaal van Lipton. Er zijn drie verschillende smaken onder het mom 'T Fusions' uitgekomen. Gisteren kocht ik de smaak honing en die was heerlijk. Bij alle drie de soorten zit overigens groene thee in.


Watermeloen. Altijd lekker tijdens de warmere dagen! Ook nog eens een 1+1 gratis actie bij de Plus. We hadden niets te klagen.


Dit is Spetter. De kat van Aemilius. Ze schrok ergens van toen ze zich aan het wassen was, en daarna bleef ze zo'n 15 minuten zitten met haar tongetje naar buiten. Schijnbaar had ze dat niet door. Maar het zag er wel komisch uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.