woensdag 29 augustus 2012

Korte sfeer impressie

Ik kon jullie natuurlijk niet achter laten zonder een aantal posts ingepland te hebben. Zoals jullie -waarschijnlijk- weten ben ik momenteel op vakantie naar Ameland, samen met mijn vriend. Ik wou jullie nog even een sfeer impressie laten zien van waar wij momenteel zijn. Wij zijn op vakantie in het dorpje Ballum, op camping Roosdunen. Het dorpje ligt vlak aan zee en is nog heel ouderwets - zeker vergeleken met de rest van het eiland. In Ballum kun je nog goed zien dat alles opgebouwd is in de Middeleeuwen, alle huizen, gebouwen en straten zijn dus nog heel ouderwets ingericht. En dat geeft een prettige sfeer vind ik. Hieronder zie je dus een aantal foto's van waar wij momenteel heerlijk onze tijd doorbrengen. Tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.