zondag 19 augustus 2012

Zaandam

Vorige week woensdag was mijn zusje jarig, en die dag daarna gingen we samen in de trein richting Zaandam om even naar de Primark te gaan. Na een lang dagje shoppen (en treinreizen, drie uur heen en drie uur terug....) waren we eindelijk weer thuis en kwam ik erachter dat een trui die ik gekocht had niet pastte. (Eigenlijk mijn eigen schuld, had ik maar moeten passen, maar alhoewel... Heb je ooit die wachtrijen bij de pashokjes gezien?) Gisteren stapte ik opnieuw in de trein naar Zaandam om de trui om te ruilen en kreeg ik mijn geld terug. Hier kocht ik nog een aantal (uitverkoop) dingetjes van.


Deze tas was afgeprijsd van 17 euro naar 5 euro. Deze tas had ik al een tijdje op het oog, maar nam het nooit mee vanwege de originele prijs. Toen ik deze tas zag hangen moest ik het natuurlijk gelijk meenemen!


Een bustier (?) die ook in de uitverkoop was, van 8 euro voor 2 euro. Staat leuk bij mijn maxi rokken.


Nog een bustier, deze hebben jullie voorbij zien komen in een Outfit Of The Day post. Ook deze was afgeprijst van 8 euro naar 2 euro.


Deze gympjes lopen onwijs lekker en altijd wanneer ik bij de Primark ben, probeer ik deze mee te nemen. Deze waren 3 euro en dus lekker low budget.


Bordeaux rood (of wijnrood) is momenteel toch echt wel een van mijn lievelingskleuren. Ik heb zoveel kledingstukken in deze kleur, zelfs mijn All Stars. Eigenlijk zou ik een compleet wijnrood outfit aan kunnen hebben. Effen shirtjes van de Primark zitten heerlijk en zijn ook nog eens veel goedkoper dan de H&M! Deze was 2,50 euro.


Dit jurkje kocht ik de eerste keer dat we naar de Primark gingen (vorige week dus) en was toen 9 euro. Nu zijn ze in de uitverkoop voor 3 euro...


Dit jurkje wou ik vorige week meenemen, maar nam ik uiteindelijk toch niet mee. Gister nam ik 'm wel mee en was in de uitverkoop voor 3 euro!


En als laatste een shirtje met allemaal vogeltjes voor maar 3 euro!

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.