maandag 29 oktober 2012

Cinekid festival


Mijn outfit van afgelopen donderdag, toen ik stage liep op het Cinekid festival in Amsterdam; een media en film festival voor kinderen. Best wel vermoeiend, aangezien er zo'n 2000 kinderen aanwezig waren, en al die kinderen wouden alles uitproberen. Zucht. Maar hey, hier zie je mijn nieuwe leeuwengele vest die ik laatst bij de Primark kocht (shoplog volgt nog).

Ik begin het de laatste tijd steeds leuker te vinden om outfit foto's van mezelf te maken, ook al wil ik er nog niet zoveel moeite voor doen. Maar dit is best wel een boost voor mijn zelfvertrouwen en aangezien ik die aan het opbouwen ben, is dit een steun en een duwtje in mijn rug. Helemaal de positieve reacties die ik soms krijg doen me goed. Keep doing the good work people!

Vest - Primark - T-Shirt - H&M - Rokje - H&M - Maillot - Action.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.