donderdag 18 oktober 2012

Healthy October - week 2


De update over week twee is iets later online gekomen dan verwacht. Ik had een poosje geen laptop tot beschikking en druk met school. Maar hier de update over week twee.

Week twee is veel beter verlopen dan de eerste week van deze challenge. Ik heb heel gezond gegeten, en daar heb ik een goed gevoel over. Zeker omdat ik maar een klein budget heb om van te eten. Als ik dan ook nog eens gezond kan eten, dan vind ik dat goed van mezelf.

Ook heb ik veel beweging gehad. Ik werk nu achter de tabaksbalie/snelkassa in een supermarkt, dus daar heb ik al wat beweging bij. En dan loop ik ook nog heel veel richting school en in school.

Wat ik moet doen voor volgende week: gewoon zo doorgaan als deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.