maandag 24 december 2012

Christmas shopping at Hilversum

Vandaag ben ik samen met mijn vriend Hilversum in geweest om een outfit te scoren voor de komende feestdagen. Kerst staat alweer voor de deur, op tweede kerstdag gaan we naar A. zijn tante toe in Haarlem, dus ik wil er extra netjes uit zien. Een outfitpost met deze kleding aan volgt later nog.
Deze laarsjes wou ik al kopen sinds ze net in het assortiment kwamen, maar toen had ik er geen geld voor. Nu hingen ze in de sale en kreeg ik zo'n tien euro korting, toch mooi meegenomen. Gekocht bij de New Yorker voor 14,95 euro.
Je kunt de kleur niet al te goed zien op de foto, maar bij de New Yorker kocht ik ook nog een trui in een legergroene kleur. Deze trui hing ook in het uitverkoop rek, maar bij de kassa bleek dat een winkelmedewerker dit verkeerd had gedaan. Deze trui hoorde namelijk niet bij de uitverkoop te hangen, want de trui was net nieuw in het assortiment. Maar ik kreeg 'm alsnog mee voor maar 9,95 euro (ipv 16,95).
De zoektocht naar een jurkje in Hilversum was groter dan ik had verwacht, maar uiteindelijk vond ik dit jurkje bij de H&M, voor maar 19,95 euro! I'm in love.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.