zondag 16 december 2012

Deze week...

... heb ik een Latte Macchiato gedronken in een luxe Nespresso bar in de Bijenkorf, helemaal gratis. Oke het was alleen maar gratis omdat een vriendin daar koffie kocht.
... heb ik twee paar schoenen gekocht in de sale bij de New Yorker, maar als mijn bankrekening het had toegestaan, waren het er veel meer geweest.
... ging ik naar het Stedelijk Museum met school, heel interessant, ook al heb ik hier al les over gehad toen ik een kunstopleiding op de middelbare deed.
... kreeg ik een rondleiding door Amsterdam RAI en een masterclass, omdat ik hier stage ga lopen.
... heb ik het roer eens omgegooid en mijn haar weer rood geverfd.
... kreeg ik een proefmonster van een bodybutter van The Bodyshop, wat ik nu gebruik als handcreme.
... ben ik met Wieke wezen winkelen in Amsterdam.
... heb ik mijn kamer weer eens grondig schoon gemaakt en opgeruimd, wasjes gedraaid, het typische huishouden als je op jezelf woont.
... was het 12-12-12, super spannend als je een hipster bent.
... waren mijn liefste vriend en ik alweer 27 maanden samen, I'm so in love.
... heb ik eindelijk weer eens pasta gegeten, hier heb ik zo naar uit gekeken.
... kwamen Wieke en ik Gers Pardoel tegen in de stad.
... schreef ik een brief aan mijn beste vriendin die momenteel in Canada zit.
... kwam ik erachter dat mijn pols gekneusd is, hoe het is gebeurd is en blijft een raadsel, maar er zit momenteel verband om.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.