maandag 31 december 2012

Hoogtepunten 2012

Dit jaar is weer in een rap tempo voorbij gevlogen. Er zijn veel leuke, en veel minder leuke dingen gebeurd, maar laat ik vooral bij de leuke dingen stil staan. Ik heb geprobeerd om mijn hoogtepunten van dit jaar op een rijtje te zetten, iets wat eigenlijk altijd best wel moeilijk blijft.
  • Dit jaar was ik alweer twee jaar samen met mijn vriend.
  • Ik ben op mezelf gaan wonen in Alphen aan den Rijn.
  • Ik ben mijn droom studie gaan volgen in Amsterdam, en daardoor leef ik nu mijn droom leventje.
  • Eind augustus heb ik een geweldige vakantie gehad op Ameland.
  • In september heb ik samen met Lisa een exclusieve album preview mee mogen maken van Rigby.
  • Ik had mijn allereerste echte kerstfeest ooit, met mijn schoonfamilie.
  • In oktober heb ik de laatste film van de Twilight gezien met mijn vriend. Altijd jammer wanneer zo'n leuke filmserie eindigt. Kwam er maar nooit een eind aan.
  • In de zomer heb ik veel romantische picknicks gehad aan het strand.
  • Ik heb gezwommen in de zee.
  • Ik heb veel brieven geschreven met (inter)nationale mensen.
  • De eerste periode van school is alweer afgelopen, en die heb ik afgesloten met alleen maar hoge cijfers.
  • Ik heb eindelijk het Tattoo museum mogen bezoeken.
  • Ik heb Henk Schiffmacher ontmoet (de baas van het Tattoo Museum en bekende tattoo artiest).
  • Ik ben zo'n elf kilo afgevallen. Zonder ooit een sportschool te hebben bezocht.
  • Ik heb Christofer Drew mogen ontmoeten + ik ben met hem op de foto geweest. Toch wel iets wat op mijn levenslijstje stond.
  • Voor het eerst in mijn leven had ik een echt baantje, dus niet zwart werken.
  • En na twee maanden werd ik alweer ontslagen omdat ik te oud was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.