dinsdag 11 december 2012

Oh kom er eens kijken...

Vorige week woensdag was het Sinterklaas, en dat vierde ik samen met mijn vriend en zijn ouders. Het was voor mij alweer heel wat jaar geleden dat ik voor het laatst Sinterklaas gevierd heb, dus ik vond het extra leuk. We aten die avond zelfgebakken patat (nee, wij deden niet zo luxe met gourmetten en alles) en gingen daarna gezellig met zijn allen op de bank zitten. Kaarsjes aan en typisch Sinterklaas voedsel op tafel, en ingepakte cadeautjes in een Sinterklaas zak naast ons. Een voor een pakten we een cadeautje uit en lazen we onze speciale gedichten voor. Ik vind het altijd zo awkward om een gedicht over mezelf voor te lezen. Het was een erg gezellige avond en ik had een flinke buit. Kijken jullie mee naar mijn Sinterklaas buit?

Als eerst kreeg ik een cadeauset van Vogue in een leuk toilettasje. In het cadeausetje zaten een douchegel, deodorant en een scrub.

Ook kreeg ik (net zoals mijn vriend) een bioscoopbon ter waarde van 10 euro cadeau, zodat we binnenkort gezellig samen naar de bioscoop kunnen.

Ik ben zo blij met deze tekenspullen! Ik wou al nieuwe tekenspullen kopen als ik nieuwe stufi zou krijgen, maar dat hoeft nu niet meer! Sinterklaas gaf mij kleurpotloden, grijze potloden in verschillende hardtegraden, twee gummen, een puntenslijper en een tekenblok cadeau.

Sokken zijn altijd handig. Je denkt nu vast iets als ''Huh maar 1 paar sokken?''. Maar nee, de andere twee paar sokken zitten ondertussen alweer in de was. Normaal draag ik alleen maar zwarte sokken (handig als ik een skinny en gympen draag, anders zie je mijn gekleurde sokken, en dat vind ik niet fijn), maar mijn vriend draagt ook altijd zwarte sokken. Dus je raad het al: hier komen we altijd mee in de war. De ene keer heb ik heel veel paar zwarte sokken, en de andere keer hij weer.

Op de kamer die ik huur mag ik geen echte kaarsjes branden, dit vind ik heel jammer, aangezien ik gek op de sfeer van kaarsjes ben. Hier hebben mijn schoonouders een oplossing voor gevonden; namelijk led-kaarsjes! De led-kaarsjes branden alsof ze net echt zijn, dus alsnog een gezellige sfeer op mijn kamer!

Verder heb ik ook nog twee enorme chocoladeletters gekregen met mijn initialen en een speculaas. Kortom, ik ben lekker verwend door Sinterklaas, ehh... door mijn schoonouders en vriend natuurlijk. Ik ben een blij meisje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.