vrijdag 28 december 2012

Sinterkerstennieuw op school

Vorige week donderdag hebben we een Sinterkerstennieuw feest gehad op school, met mijn klas. De ochtend begon met een dobbelsteen spel met mijn mentor tijdens Loopbaanbegeleiding. In de eerste ronde moesten we dobbelen om een ingepakt cadeautje wat midden in het lokaal lag. Daarna kwam de tweede ronde, als je de dobbelsteen op 1 gooide mocht je op een willekeurige stoel van een ander gaan zitten (dus je kon zijn/haar cadeautjes inpikken), als je twee gooide mocht je een cadeautje van iemand anders weg pakken, als je vier gooide moest iedereen een stoel naar links en als je vijf gooide moest je een cadeau van jezelf weg geven.
Iedereen moest twee ingepakte cadeautjes mee nemen naar school. Ik heb wat blokjes zeep gekocht bij de Action en omdat ik een miniscuul blokje zeep geen leuk cadeau vond om weg te geven, heb ik er ook een aantal zakjes thee bij gegeven. Het hebben van een post project is daarbij erg handig, want ik kan bijna zwemmen in de theezakjes die ik heb gekregen. Hierboven zie je dus mijn twee -ingepakte- cadeautjes.
Dit heb ik uiteindelijk gewonnen; sex dobbelstenen. Ik vind het eigenlijk wel grappig, en het was een van de beste cadeautjes die er uiteindelijk op de stapel lagen, voor de rest was het namelijk vooral snoep.
De laatste vier foto's zijn niet van het Sinterkerstennieuw spel wat we met onze mentor deden, maar van het kerstfeest wat we met onze Engels lerares hadden. Bobba (zo heet mijn lerares) is echt een geweldige vrouw, ze mag dan wel al in de 60 zijn, maar kleed zich nog steeds super hip en ziet er niet als een oud vrouwtje uit. Vandaag was ze, zoals je waarschijnlijk wel kunt zien, compleet gekleed als kerstvrouw. We zongen kerstliedjes, dronken kinder champagne en openden English crackers.

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.