dinsdag 8 januari 2013

Tag: first thing..

First thing you do when you wake up in the morning..
.. Gelijk al mijn lampen aandoen, als het een schooldag is tenminste. Als ik dat niet doe, heb ik veel meer moeite om mijn bed uit te komen. Waardoor ik mijn bus mis, en daardoor mijn trein en daardoor te laat kom op school.

First thing you do when you get to the gym..
.. Ik ga eigenlijk niet naar de sportschool. Maar dat is wel een voornemen van me voor dit jaar! Maar wat ik dan zou doen is me snel omkleden en sporten.

First thing you do when you get home from work..
.. Ik heb sinds kort geen baan meer, ontslagen omdat ik te oud ben, maar toen ik na mijn lange werk (en school) dag thuis kwam, moest ik gelijk boodschappen doen en mijn avondeten koken.
First car..
.. Momenteel heb ik nog geen auto, aangezien ik mijn rijbewijs nog niet heb. Maar dit is zeker iets waar ik voor wil gaan sparen. Want dit soort dingen komen toch wel van pas later, helemaal met mijn beroep. Maar als eerste auto wil ik heel graag een hippiebusje, dit is eigenlijk al een droom van me sinds ik een klein kind was.

First accident/traffic violation..
.. Toen ik in groep zeven zat heb ik een keer een auto ongeluk gehad. Een vrouw liet me op een kruispunt voor en reed me vervolgens aan. Het resultaat daarvan was een trauma aan oversteken en een gebroken pols.

First thing you wanted to be when you grew up..
.. De meeste mensen wouden vroeger een prinses of piloot worden, dit wou ik allemaal niet en ik vond het toen stom als iemand een prinses wou worden, daar moet je immers een leuke prins voor vinden. Nee, ik wou dierenarts worden.
First choice beverage..
.. Warme chocolademelk, for sure! Ik ben gek op warme chocolademelk, het liefst met slagroom en mini marshmellows, maar dat mag niet meer van mezelf. Ik wil dit jaar zo gezond mogelijk doen.

First choice dessert..
.. Ik ben niet zo'n persoon wat gek is op toetjes na het avondeten, ik eet dan ook nooit een toetje. Maar wat zo nu en dan wel lekker is, is Italiaans ijs.

First song that comes to mind..
.. Bon Jovi - It's My Life. Aangezien ik dit liedje momenteel aan het luisteren ben.

First major purchase..
.. Ik ben niet iemand die snel iets duurs koopt, ik doe altijd zo budget mogelijk. Helemaal ik nu op mezelf woon en moet leven van mijn studiefinanciering. Maar mijn duurste aankoop die ik zelf helemaal betaald heb waren mijn All Stars van 65 euro, ja echt.
First job..
.. Dat was zwartwerken. Ik werkte als een promotiemedewerker bij een bedrijf in Groningen. We werden met een busje naar een bepaalde wijk gebracht en daar moesten we anzichtkaarten aan de deur verkopen voor het goede doel.

First time you flew on a plane..
.. Die tijd is helaas nog niet gekomen; ik heb nog nooit gevlogen in een vliegtuig.

3 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Niet fijn om te lezen dat je ontslagen bent en een auto ongeluk had. Hopelijk mag je binnenkort je eerste rit in een vliegtuig meemaken (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke tag! Leuk om te lezen XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om te lezen, zelf ga ik gelijk terug denken aan mijn First things..
    misschien dat ik dit in m'n achterhoofd hou voor als ik zelf inspiratieloos ben voor m'n blog. hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.