woensdag 6 februari 2013

Hey ho, lets go!

Ik heb super tof geweldig nieuws! Laat ik bij het begin beginnen. Sinds begin september woon ik op kamers in Alphen aan den Rijn, dit vanwege mijn studie in Amsterdam. Een paar maanden lang heb ik daar met een prettig gevoel gewoond, totdat mijn huisbaas vanuit het niets agressief tegen mij ging uitvallen en de sfeer te onprettig werd om in te wonen. Na een telefoongesprek van drie uur lang tussen mijn schoonvader en huisbaas, was het conflict weer gekalmeerd en was de sfeer weer verbeterd in het huis. Maar nu, twee maanden later, begint ze weer en vind ik dat het tijd is om gewoon te vertrekken. Het is beter voor mijn zelfvertrouwen en zo heb ik minder stress. Dus de zoektocht begon afgelopen maandag naar een nieuwe kamer. Trots schreef ik me in op Kamernet en hup, daar begonnen de uitnodigingen voor bezichtigingen uit de lucht te vallen. Vandaag had ik twee bezichtigingen in Hilversum, lekker dichtbij mijn vriend, en daar is een kamer uit gekomen!

Dat betekend dus dat ik deze maand nog naar Hilversum ga verhuizen en hier vanaf 1 maart officieel woon. Super tof geweldig nieuws dus. De komende weken staan in het teken van het verkopen van bepaalde spullen en het inpakken van alles. Morgen maak ik foto's van alles wat op Marktplaats gaat en dit plaats ik ook hier op mijn blog, mocht er wat leuks tussen zitten voor jou. Ik ga dus binnenkort een soort van yard sale houden! Stay updated voor mijn verkoopkunsten op Marktplaats/mijn blog deze week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.