zaterdag 9 maart 2013

5 random facts about me

Na alle tags die de afgelopen tijd online zijn gekomen, deel ik nu vijf random feiten over me, myself and I. Exclusieve feiten die nog niet iedereen over me weet. Het is tijd om me weer eens wat beter te leren kennen.

 Ik ben na het slagen aan de middelbare school een jaar lang niet naar school geweest. Dit omdat ik wat rust nodig had. Maar nu ik sinds september weer naar school ga, vind ik het af en toe best moeilijk om ook echt dagelijks naar school te gaan.
Het peace teken is een van mijn favoriete symbolen.
Vroeger stal ik aardappelen van de groenteboer en verstopte die in de kinderwagen.
Het eerste gebrabbel wat ik als kind zei was ''hetta'', ik bedoelde er overigens aardappel mee.
Ik heb mee gedaan aan de Kunstbende Expo in Groningen en ben derde geworden.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, cool dat je derde bent geworden! Ik doe dit jaar voor het eerst mee met de kunstbende:)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.