zondag 24 maart 2013

Deze week...

... bezocht ik de voorstelling La Vie C'est Drole in theater de Krakeling in Amsterdam.
... was mijn schoonmoeder jarig, en dat vierden we met kapsalon, taart en gezelligheid.
... struinde ik eindelijk weer eens in een kringloopwinkel rond.
... was mijn moeder ook nog eens jarig, en dat vieren we volgende week donderdag samen.
... werkte ik mee aan een symposium voor alle sportleraren op het MBO, bij mij op school.
... zou ik eigenlijk naar een concert van Rigby gaan in Den Haag, maar dit is afgelast omdat de zanger keelontsteking heeft.. En het is verplaatst naar 23 mei, nog 58 dagen vanaf nu..
... ben ik nog nooit zo toe aan weekend geweest als deze week.

Tumblr_mi1uixuyzl1rc38ato1_500_large

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.