donderdag 18 april 2013

Never Shout Never + We Are The In Crowd

Op het moment dat dit bericht online is gekomen, stap ik net uit mijn trein op Amsterdam Centraal. Vandaag is het dan eindelijk zover: mijn eerste concert van 2013! Vanavond ga ik samen met Kaya naar Never Shout Never en We Are The In Crowd in de Melkweg in Amsterdam. Dit wordt mijn derde keer dat ik Never Shout Never live zie, en ik kijk er erg naar uit om ze straks weer te zien. Om 19:00 uur gaan de deuren open, en tot die tijd gaan we voor de deur zitten en genieten van het lekkere weer. Er komt wellicht een vlog online als mijn camera voldoende mee werkt, of een dag in foto's zodat jullie zoveel mogelijk mee kunnen genieten van mijn dag. Gaan er nog meer mensen naar Never Shout Never vanavond?

Tumblr_mjx7lgf5mu1ridjuxo1_500_large

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.