zondag 30 juni 2013

In juni...

... ging ik lekker bbqen
... nam ik een bezoekje aan Artis
... kreeg ik theater en techniek les in het Tropentheater
... hielp ik mee aan de laatste open dag van dit schooljaar
... ging ik chillen in het Beatrixpark, in het zonnetje, met vriendinnen en een picknick
... had ik mijn eerste optreden ooit op de gitaar, ik speelde een nummer van Anouk
... beleefde ik mijn eerste strand dag van het jaar op Zandvoort
... ben ik begonnen aan het kijken van een serie: Gene Simmons: Family Jewels
... ben ik geslaagd aan eindexamen kerntaak 1 (eerste jaar) en examen mondeling Spaans
... had ik eindelijk zomervakantie
... had ik een sollicitatiegesprek bij de Albert Heijn, en werd ik gelijk aangenomen
... vond ik eindelijk een stage voor komend schooljaar; bij Globe in Hilversum
... bakte ik voor het eerst in mijn leven cupcakes, met blij resultaat van het vriendje
... bezocht ik na maanden weer eens het thuisfront
... ging ik winkelen in Amsterdam
... had ik mijn eerste werkdag bij de Appie, ik ben nu een kassameisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.