woensdag 12 juni 2013

The Body Shop mango body butter review

Whoo, mijn allereerste The Body Shop body butter is een feit! Dankzij een vriendin en haar The Body Shop ledenpas, kreeg ik de kans om het schattige 50 ml potje voor slechts een euro te kunnen kopen.
De body butter ruikt heerlijk naar mango, maar niet te zoet zoals de meeste goedkope body butters. Het potje is schattig oranje en er staat een mango op afgebeeld. Het trekt erg snel in je huid, dus je hoeft niet al te lang wachten totdat je weer een broek aan kunt doen nadat je de body butter op je benen hebt gesmeerd.

Zou ik weer een body butter bij The Body Shop kopen? Ja en nee. Ja omdat ik de kwaliteit geweldig vind, en The Body Shop heeft veel keuzes. Nee omdat mijn portemonnee dit op het moment helaas niet toestaat. Het studentenleven en op jezelf wonen heeft helaas zo z'n voor- en nadelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.