zaterdag 29 juni 2013

Things to do before I die

Ik ben echt een type wat graag lijstjes maakt, en ik houd al jaren een bucket list bij met dingen die ik maar al te graag gedaan wil hebben voor ik sterf. Vandaag deel ik er een aantal met jullie, ook dingen die ik al heb kunnen doorstrepen.


  • Een tattoo nemen
  • Bungee jumpen
  • Backpacken door Australië
  • Australia Zoo bezoeken
  • Zonnen op het strand van Bondi Beach
  • Een duikje nemen in de oceaan bij Bondi Beach
  • Een piercing laten zetten
  • Op mezelf wonen
  • Op citytrip gaan naar Parijs, Londen, Stockholm en Berlijn
  • Mijn rijbewijs halen
  • De zonsondergang/opgang met de liefde van je leven bekijken
  • Met dolfijnen zwemmen
  • Steven Tyler (Aerosmith) ontmoeten
  • Aerosmith live zien
  • Eigen groot concert of festival organiseren
  • Naar Lowlands
  • Naar Sziget
  • Samenwonen met mijn vriend
  • Al mijn geld uitgeven aan te gekke kleding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.