dinsdag 18 juni 2013

Travel wishlist: Australie!

Large
Jaren geleden stond mijn tv continu aan voor maar een programma: namelijk het programma van Steve Irwin. Kennen jullie Steve Irwin nog? Hij werd de 'crocodile hunter' genoemd en ging de hele wereld over om de dieren in hun natuurgebied op te zoeken. Steve komt uit Australie en heeft daar zijn eigen dierentuin, helaas is hij zelf inmiddels overleden. Maar dankzij Steve, heb ik Australie ontdekt, en sindsdien wil ik hier maar al te graag gaan backpacken en het liefst ook naar toe verhuizen.
  • Australia Zoo. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen; ik wil de Australia Zoo maar al te graag bezoeken. Desondanks dat Steve Irwin overleden is, bestaat de dierentuin nog wel dankzij zijn vrouw en kinderen. Er worden hier dagelijks shows gegeven.
Bondi_beach_in_2003_large
  • Bondi beach. Ik moet dit strand gewoon ooit een keer in mijn leven bezocht hebben, het moet, het moet, het moet. Ik heb dit strand dankzij de show Bondi Rescue leren kennen, en ik vind het er zo mooi, + er werken zeer knappe strandwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.