vrijdag 19 juli 2013

Dingen waar ik at this moment blij van word...

text | Tumblr | via Tumblr
... van mijn vriend, dat mijn verjaardag steeds dichterbij komt, de tattoo afspraak die gepland staat, dat ik over ben naar het tweede jaar van mijn studie, het lekkere weer (ook al is het soms te warm), mijn kledingkast die steeds toffere kleding bevat, dat ik steeds meer kilo's kwijtraak, hardlopen op de heide, tijdens het hardlopen een hertje spotten, koken met verse producten, op mezelf wonen, mijn huisgenoten, mijn beste vriendinnen die er altijd voor me zijn, fietsen, galiameloen, watermeloen, huismerk rum, het vogue t-shirt, treinreizen, nieuwe dingen ontdekken, mijn verjaardagsfeest plannen, zoutspray, het strand, zwemmen, zonnen, maxi rokken en pizza.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.