dinsdag 30 juli 2013

In juli...

Juli was een maand dat eigenlijk veel te snel voorbij is gevlogen. Ik besteedde mijn tijd voornamelijk bij de Albert Heijn om te werken, en verder spendeerde ik mijn vrije dagen bij mijn vriend thuis. Wat ik nog meer gedaan heb in juli, wat kleine hoogtepunten, kun je hieronder lezen.
HEYE | via Tumblr
... werkte ik zo'n 25 a 30 uur in de week bij de Albert Heijn
... hield ik mijn rapport op en luidde ik de zomervakantie in
... maakte ik eindelijk een afspraak voor mijn tweede tattoo
... sloot ik een abonnement af bij de sportschool
... kocht ik een bordeaux rode maxi skirt waar ik verliefd op ben
... kocht ik een back up batterij waarmee je je mobiel onderweg op kunt laden
... at ik heel veel witte pitloze druiven, want die zijn overal in de aanbieding
... ontdekte ik een schattig (en heel goedkoop!) groentewinkeltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.