dinsdag 2 juli 2013

Juni in foto's || in juni...



... maakte ik fijne wandelingen, en ging ik vissen met het liefje.

... ging ik naar Artis met een vriendin.

... ging ik weer hardlopen langs de fijnste plekjes in Huizen en Hilversum.

... ging ik naar Zandvoort aan zee.

 ... Leverde ik mijn examen portfolio in, ik ben geslaagd voor eindexamen kerntaak 1 (dat is het eindexamen wat je aan het eerste leerjaar moet doen, het gaat over balie gesprekken e.d.) en mondeling Spaans!!!

... begon ik met mijn bijbaantje bij de Albert Heijn. Ik ga de hele zomervakantie zo'n 25 a 30 uur per week werken, zodat ik komend schooljaar kan betalen.

 ... dronk ik voor het eerst in mijn leven Mountain Dew uit een flesje. Ik vond het niet lekker, het doet me teveel denken aan 7-up, alleen krijg je hier een droge mond en keel van.

 ... ging ik met een oude vriendin van me naar Soul Sister Dance Revolution bij BNN That's Live, de toetsenist tekende een kameel op mijn arm, maar het is een woordgrap die jullie niet begrijpen. Je had er bij moeten zijn.

... ging ik weer eens naar het ouderlijk front en kreeg ik zowaar een bos bloemen van mijn vader omdat ik geslaagd ben voor het eerste leerjaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.