woensdag 24 juli 2013

Romana aan het sporten pt. 2

Een tijdje geleden vertelde ik jullie al dat ik ben begonnen met hardlopen. Nu moet ik jullie eerlijk vertellen dat ik dat altijd goed heb volgehouden, totdat het zulk lekker weer begon te worden. Ik vind het veel te warm om me in te spannen zonder flauw te vallen of heel snel moe te worden. Dus ik heb twee dagen geleden een knoop door gehakt, ik heb een abonnement genomen bij Basic-Fit in Hilversum. De reden waarom ik dat zomaar uit het niets gedaan heb, is omdat er nu geen inschrijfkosten waren en ik gratis kan sporten t/m 1 september. Ik durfde het normaal nooit aan, omdat ik me niet echt thuis voel in een sportschool, maar na een rondleiding durfde ik het toch wel aan en besloot ik om het te proberen. Ik ben al zo'n tien kilo afgevallen op eigen houtje, zonder sportschool, maar ik wil nog zo'n 10 a 15 kilo afvallen, en ditmaal wil ik dat met sportschool doen. Deze ochtend heb ik een trainingsschema opgesteld met een sport instructeur, speciaal voor snel afvallen en wat geschikt is voor mijn knie aandoening. Dus, ik ben blij en dit is de tijd om te gaan werken aan een 'bikini body' voor zomer 2014. (:
Tumblr | via Tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.