donderdag 8 augustus 2013

Juli in foto's

De maand juli is in een mum van tijd voorbij gevlogen, en desondanks dat ik heel veel gewerkt heb, heb ik toch wel wat foto's kunnen maken van de dingen die ik in mijn vrije tijd heb kunnen doen. Dus, kijken jullie mee? In juli...
 
 ... probeerde ik de nieuwe Strawberry & Cream Frappuccino van de Starbucks uit, die mij echt enorm tegenviel. Het smaakt gewoon naar een aardbeien milkshake, maar dan met wat extra slagroom bovenop.


 ... at ik weer veel verse aardbeien, vers geplukt van het platteland.

... kocht ik een crafty paper agenda van de Hema, voor aankomend schooljaar. Voor maar 4,95 was dit mooie schatje van mij. 

... ging ik hardlopen op de heide achter mijn huis, en als je heel heel heeeel goed kijkt, zie je ergens in het midden bij een ''bomenstruikje'' een hertje verstopt staan.

 ... maakte ik een countdown voor mijn tattoo afspraak, die ik boven mijn bed heb gehangen. Elke dag kras ik weer een dag door en zie ik hoe veel dagen het nog duurt. Nu duurt het nog maar 22 dagen!

... las ik The Hunger Games in bed, ik moet eerlijk toegeven dat ik nu verslaafd ben.

... sloot ik een abonnement af bij Basic-Fit om de laatste kilo's af te vallen met wat hulp.

... kocht ik eindelijk eens een rond hippie brilletje, in de sale bij de New Yorker. Staat het me?

... dronk ik een ijskoude Jillz.

... fietste ik weer richting mijn vriend. Dit is een fietspad tussen Blaricum en Huizen in, en in het weiland staan prehistorische koeien.

... at ik pizza.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.