woensdag 18 september 2013

Ik ga naar Ruben Nicolai!

Joeee, vanavond is het dan eindelijk zo ver. Ik ga naar de opnames van de nieuwe show van Ruben Nicolai, genaamd R.U.B.E.N. Ik ben onlangs lid geworden van BNN, en daar kreeg ik gratis kaarten voor Ruben Nicolai als cadeautje en bedankje. Als je op meer lezen klikt, vertel ik je waar Ruben zijn nieuwe show over gaat, waarom je lid moet worden van BNN, en hoe je lid kunt worden.


Rubens uitdaging aan bekend en entertainend Nederland

''Drie bekende Nederlanders én Ruben Nicolai zelf krijgen vragen voor hun kiezen die door andere beroemdheden worden gesteld. 'Welk nummer playback ik hier?', wil Robbie Williams weten. En waar staat die 'C' in E=MC2 eigenlijk voor?, vraagt Britney zich af.' Alles kan gebeuren in R.U.B.E.N.
Vorig jaar kon je de show al eenmalig zien bij TV Lab. Toen ontving Ruben mode ontwerpster Olcay Gulsen, rapper Gers Pardoel en politicus Frits Huffnagel. R.U.B.E.N. is vanaf 29 september elke week op 3 te zien!

Maar, waarom vind ik eigenlijk dat jij ook lid moet worden van BNN?
Nou dat zal ik je vertellen. BNN is een super toffe jongeren zender die zich overal voor inzet. Maar de omroep moet van de overheid zijn zendtijd gaan delen met de Vara en nog een omroep. De overheid heeft bedacht dat hoe meer leden de omroep heeft, hoe meer zendtijd die omroep krijgt. Dus daarom is BNN op zoek naar nieuwe leden. Het kost maar 5 euro per jaar, en als je je inschrijft krijg je een gratis cadeautje waar je uit kunt kiezen, en kun je mee doen aan leuke acties. Via hier (klik) kun je lid worden van BNN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.