maandag 30 september 2013

In september...

... kocht ik een tablet in de uitverkoop bij de Kijkshop
... was ik jarig (en moest ik die dag helaas mega lang naar school)
... begon ik met mijn stage bij Globe in het Media Park in Hilversum
... werkte ik mee op de open dag van mijn stagebedrijf
... ging ik met mijn vriend en zijn ouders uit eten bij de La Place
... kreeg ik de drie boeken van The Hunger Games cadeau van mijn schoonouders
... ging ik weer eens op bezoek bij mijn vader, en liet ik mijn laptop updaten naar een nieuwere windows
... ging ik naar de opnames van de nieuwe show van Ruben Nicolai
... kreeg ik een rondleiding over het terrein van het Magneetfestival in Amsterdam
... gaf ik een les boetseren aan kleine kinderen op stage
... ging ik gezellig winkelen met mijn vriend en wat drinken bij de La Place
... ontdekten we mooie plekjes in de woonplaats van mijn vriend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.