zaterdag 12 oktober 2013

Mijn favoriete doucheproducten voor mijn haar

Sinds ik mijn haar blond heb geverfd, ben ik mijn haar duizend keer beter gaan verzorgen. Want door al dat bleken en verven, is het een beetje droog en futloos geworden. Deze producten gebruik ik onder de douche. 


Allereerst de shampoo en conditioner die ik bij elke douchebeurt gebruik. Mensen verwachten meestal dat als ik over mijn haar producten praat, dat ik dure producten praat. Maar dat is helemaal niet zo, onder de douche gebruik ik de budget shampoo en conditioner van de Etos. Deze waren een tijd geleden in de aanbieding voor €1 per stuk, waardoor ik er gelijk een aantal van heb ingeslagen. De shampoo en conditioner hydrateert en beschermt je haar, heeft een UV-filter en bevat perzik en rijstolie.
Dan een conditioner die ik zo nu en dan gebruik, deze staat bij mijn vriend thuis, maar ik heb ook nog een fles thuis staan. Dit is een conditioner van Herbal Essences die ik een hele poos geleden voor €0,89 bij de Action gekocht heb. De conditioner ruikt enorm lekker en verzorgd mijn haar onwijs goed.
En dan het haar product waar mijn haar het meest baat bij heeft, een masker. Deze gebruik ik eens per week en laat ik zo'n 15 minuten intrekken. Het masker is speciaal voor gekleurd haar en beschermd de kleur in je haar goed. Ook dit is een budget product van de Hema.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.