woensdag 2 oktober 2013

# netflix review

Vandaag is het weer eens tijd voor een review, en niet zomaar één. Geen beauty of fashion product, maar iets wat sinds kort in Nederland is: namelijk Netflix. Momenteel word je bijna dood gegooid met hun reclame, wat in bijna elk reclameblok wel te zien is, maar het kan zijn dat je er nog nooit van gehoord hebt.


Wat is Netflix nou precies dan? Netflix is een Amerikaans bedrijf dat in Noord- en Zuid Amerika, maar ook in onder meer Nederland, een abonnement aanbiedt voor streaming video on demand via internet, met de mogelijkheid van pauzeren, vooruit- en terugspoelen. Het aanbod bestaat uit films, documentaires en tv-series. Netflix wordt ondersteunt op alle apparaten met wifi, zoals je tablet, laptop en zelfs je Playstation 3! Je kunt Netflix de eerste maand gratis proberen, en daarna kost het maandelijks €7,99. Je mag zelf bepalen wanneer je je abonnement weer opzegt.

Wat vind ik van Netflix? Sinds ik een tablet heb, en sinds Netflix beschikbaar is in Nederland, heb ik een gratis proefabonnement aangeschaft. Ik gebruik het dus nog maar net, maar ik ben hier nu al heel enthousiast over. Ik heb het tot nu toe alleen maar gebruikt op mijn tablet, en op de iPad van mijn vriend, en het is heel handig. Ik kijk er series en films op en de app houdt zelfs bij bij welke aflevering en seizoen je bent van de series die je kijkt. Ook al kijk je een aflevering maar voor de helft, Netflix houdt bij waar je was en zo kun je gemakkelijk weer verder kijken waar je gebleven was.

Moet jij Netflix aanschaffen? Ja, ik vind van wel. Ook al neem je alleen het gratis proefabonnement van een maand. Zo kun je ervaren hoe Netflix precies is en kun je zelf ook beoordelen wat jij er van vindt. Maar ik vind het zeker een handig iets. Je kan het zelfs op je telefoon kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.