dinsdag 8 oktober 2013

New in: leather boots van Van Haren

Een tijdje geleden zag ik deze laarzen al in de etalage van de Van Haren staan en ik was op slag verliefd, het enige wat mij tegen hield om deze laarzen te kopen, was de prijs. Want, met mijn budget is 50 euro voor een paar laarzen een beetje té. Dus ik liet ze staan. Totdat ik op een dag nog als verassing wat loon van mijn oude baantje kreeg, waardoor ik de laarzen toch nog kon veroorloven. En ik ben er super blij mee. Ze zitten lekker en lopen heel fijn. Wel ga ik er nog zooltjes voor kopen, want soms kunnen mijn voeten wel pijn gaan doen na een lange wandeltocht, maar dat is niet al te vervelend. Kijken jullie mee naar deze beauty's?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.