zondag 17 november 2013

It's tattoo time!, again

Joeeee, het is weer eens zover! Ik spotte laatst een nieuwe tattooshop bij mij in Hilversum, en ik moest en zou informatie over hun krijgen; dus over de startprijs van tattoo's en het uurprijs. Gisteren werd ik door de shop Identifying opgebeld om al mijn vragen te beantwoorden en dat waren alleen maar positieve antwoorden. Ze zijn niet alleen bizar goed met hun tattoo's, de prijs valt ook nog eens reuze mee. Twee keer een ''ka-cheng'' situatie dus. Lees verder voor het hele verhaal en voor mijn doel wat ik moet behalen voor de tattoo gezet wordt.


Ik maakte gelijk een afspraak voor een nieuwe tattoo, en ik ga op vrijdag 27 december een kousenband tattoo van rozen op mijn rechter bovenbeen laten zetten. Het wordt niet zoals op de foto hierboven, maar het is er wel een idee van. Het worden alleen rozen om de bovenbeen heen, zoals een kousenband dat dus ook doet.

Máár, er is wel een doel wat ik moet behalen voor vrijdag 27 december. Ik moet van mezelf elke week minimaal 2 á 3 keer per week gaan sporten, geen excuusjes, en zoveel mogelijk gezond eten zodat ik zo'n vijf kilo afval.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.