dinsdag 12 november 2013

Oktober in foto's

En toen was er alweer een maand voorbij gevlogen. Ik kan het maar niet geloven dat het nu alweer november is, en dat de leukste feestdagen van het jaar weer om de hoek staan! Ik heb heel veel leuks gedaan in oktober, zoals je in mijn maandverslag al kon lezen. Vandaag is het tijd voor het fotoverslag van oktober.. Dus, in oktober...


... ging ik wat drinken bij de Hema met mijn vriend. Hier dronk ik ''verse'' muntthee. Om eerlijk te zijn zagen de muntbladeren er totaal niet vers uit, het rook niet naar munt en het smaakte meer naar brandnetels.
... maakte ik een ontbijtje op bed voor mijn vriend en mij.
... kocht ik een ukelele over van een vriendin van me.
... was Spetter zeer heldhaftig bezig.
... won ik een koekboek en dvd van Jamie Oliver op Eci.nl.
... maakte ik een gezond ontbijtje voor mezelf.
... gaf ik een workshop fotografie aan middelbare school leerlingen op stage. Hier maakte ik landschap foto's met mijn bby Nikon.
... werd mijn vriend 22 en dit gaf ik hem voor zijn verjaardag.
... kocht ik weer eens Starbucks op Amsterdam centraal.
... dahhhh!
... kocht ik mijn eerste bril.
... speelde ik oldskool GTA2 op de Gameboy Color.
... ging ik uiteten met mijn schoonfamilie bij restaurant De Uitkijk in Bloemendaal.
Dit was mijn toetje: bosvruchten cheesecake met yoghurtijs.
... gaf ik een workshop drums en percussie aan basisschool leerlingen en dronk ik mijn koffie uit deze Paddington mok!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.