zaterdag 14 december 2013

Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Eergisteren vertelde ik jullie dat ik volgend jaar op achttien juni naar Aerosmith ga in Dortmund, wat in Duitsland ligt. Om heel eerlijk te zijn ben ik qua reizen nogal een control freak en plan ik alles zo ver mogelijk van te voren. Dit heb ik nu ook gedaan, alleen kan ik mijn treinreis nog niet plannen, want dit kan pas vanaf 91 dagen voor vertrek, dus ongeveer in maart. Maar wat ik nu wel al heb gedaan, is het maken van een inpaklijst. Want ook al ga ik maar twee dagen weg, ik moet alsnog best wel wat mee nemen. Het leek mij handig om mijn inpaklijst nu al met jullie te delen en wellicht hebben jullie er ook ooit nog wat aan.
๑ tu me manques. | via Tumblr

Vooraf doen
* Concertkaart en treinkaarten (heen- en terugreis) uitprinten
* Hotelvoucher (bewijs van geboekte hotelkamer) uitprinten
* Treinreis plannen (heen en terugreis)
* Looproutes plannen
* Taxi gegevens en kosten opzoeken
* Creditcard activeren en pincode wijzigen
* Kamer opruimen
* Wasjes draaien
* Vuilnis weg doen
* Camera, telefoon en backup battery opladen
* Genoeg contant geld pinnen
* Geld op rekening checken
* Boodschappen doen: eten + drinken voor onderweg etc.
* Alle adressen en gegevens in notitieboekje schrijven

Handbagage
* Papieren voor reis (reisinformatie, concert en treinkaarten, hotel voucher)
* Portemonnee (bankpas, creditcard, contant geld, ov pas, verzekeringspas)
* Huissleutel
* Oordopjes muziek
* Fotocamera + backup battery
* Boek en tijdschriften
* Belangrijk notitieboekje
* Zonnebril
* Flesje drinken + wat te eten
* Beauty tasje

Belangrijk notitieboekje handbagage
* Adressen en telefoonnummers thuis
* Alarmnummer land
* Reisinformatie
* Hotel (adres, telefoonnummer, check-in en check-out tijden)

Beauty tasje handbagage
* Haarelastiekje
* Paracetamol
* Lipbalsem
* Spiegeltje
* Deodorant
* Desinfecteergel

Koffer
* Stijltang + beschermende spray
* Tas voor tijdens het concert
* Ondergoed + sokken
* Eten en drinken
* Twee shirtjes
* Cardigan + warm vest
* Paraplu
* Make-up tas + medicijnen
* Make-up remover doekjes
* Joggingbroek
* Shampoo + conditioner
* Anti haarpluis spray + haarserum
* Haarborstel + Antiklitspray
* Haarlak
* Telefoonoplader + cameraoplader

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.