maandag 2 december 2013

Tag: Currently...

Dat ik gek ben op tags, en daar het hele internet voor af speur, hebben jullie denk ik ondertussen wel door. Ik vond weer een leuke tag op de blog van Eline en besloot deze over te nemen. Benieuwd naar de tag? Lees dan vooral verder!
. | via Tumblr
 Currently Wearing
Op het moment dat ik dit artikel schrijf zit ik op stage, met een lekker warm leeuwen geel vest aan van de Primark, een cropped blousje met witte stippen en een high waisted jeans van de H&M.

Currently Drinking
Op dit moment drink ik warme chocolademelk. Wat heerlijk werkt tegen een zere keel.

Currently Listening
Ik luister nu geen muziek, maar ik hoor wel een aantal bekende Europese orkesten die aan het oefenen zijn in een van onze studio's.

Currently Reading
Ik ben bezig met het lezen van de laatste boek van The Hunger Games.

Currently Watching
Ik ontvang niet veel zenders op mijn eigen tv, dus ik kijk vooral veel naar programma's op RTL 5.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.