maandag 30 december 2013

Travel wishlist

Om lekker in de sfeer te blijven van citytrips en -alleen- reizen, deel ik vandaag mijn travel wishlist met jullie. Waar zou ik maar al te graag met jullie naar toe willen en hoe? Dat laat ik vandaag weten.
Be Ready For Anything | Flickr - Photo Sharing!

In Europa zou ik nog best wel veel willen doen en zien. Zo lijkt het me hartstikke leuk om met de bus naar Parijs te gaan, want dat is goedkoop (bedrijven als MegaBus en Eurolines zijn goedkoop) en daar een dagje te shoppen. Ook zou ik graag naar Antwerpen willen en daar Vlaamse frieten eten. Een kerstmarkt in Duitsland bezoeken (wat ik al eens gedaan heb met school) lijkt me ook heel leuk. Wat verder ook nog op het lijstje staat is: pizza en pasta eten in Italië, Praag, de kleurrijke huisjes bekijken in Zweden, op het strand liggen aan de kust in Spanje, Londen.

Ik zou heel graag een roadtrip gaan doen door Amerika; met een camper of hippiebusje door Amerika reizen en overal stoppen waar je maar wilt. Backpacken door Australië en met koala's knuffelen en naar rondhuppelende kangaroos kijken. Verder lijkt New York me ook onwijs gaaf, en wil ik ook nog heel graag naar Hong Kong.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.