maandag 20 januari 2014

Fairy tale TAG

Het is weer tijd voor een tag! Op de blog van Esmay kwam ik deze leuke fairy tale tag tegen. Jullie weten hoe leuk ik het vind om tags te beantwoorden en hoe blij ik ben als ik weer een leuke, nieuwe tag tegen kom. Dus klik op meer lezen om de tag te lezen. Neem het gerust over.
Ariel


Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Ik vind mezelf niet het mooiste schepsel op aarde, maar ik vind mezelf ook niet lelijk. Eigenlijk ben ik best tevreden met mijn uiterlijk, alhoewel mogen er nog wel wat kilo's af.

Doornroosje: Hoe veel uren slaap je per nacht?
Ik slaap gemiddeld zo'n negen uur per nacht.

Assepoester: Heb je een avondklok?
Doordeweeks heb ik wel een avondklok ja. Omdat ik wel genoeg slaap wil hebben voor de volgende school of stagedag.

Raponsje: Houd je er van om buiten te zijn?
Ja, ik vind het heel fijn om buiten in de frisse lucht te zijn. Het zorgt ervoor dat mijn hoofd tot rust komt en daardoor slaap ik ook beter.

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee, ik vertrouw onbekenden eigenlijk nooit. Je weet maar nooit wat ze van je willen. Pas als ik ze beter leer kennen, begin ik ze te vertrouwen.

D15N3Y-F4N | via Tumblr
De wolf en de zeven geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Nee, ik heb het heel snel door wanneer iemand mij voor de gek probeert te houden.

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Als iemand altijd klaar staat voor anderen en zichzelf soms opoffert voor anderen.

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Ik heb in mijn studentenkamertje twee planten staan, gekocht bij de IKEA toen ik maart vorig jaar naar Hilversum ging verhuizen, maar ik heb geen idee wat voor soort plantjes het zijn.

De gelaarsde kat: Heb je huisdieren?
Nee, we mogen helaas geen huisdieren hebben van de huisbaas.. Ik wil wel heel graag een kat, of vissen of een hamster. 

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Ik ben heel snel geïrriteerd en kan snel teleurgesteld raken wanneer iets fout gaat.

Images I ♥ stolen from the internet
Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Ik ben negentien jaar, maar mijn mentale leeftijd is toch wel iets van 25 jaar denk ik.

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
De cadeautjes die mijn vriend me cadeau heeft gegeven.

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Een mix van beide. Ik werk heel hard aan school en stage, en aan mijn blog, maar ik hou er ook ontzettend van om lekker lui te zijn.

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Ja, maar dan wel naar concerten of festivals.

De Nieuwe kleding van de Keizer: Geef je veel om kleding?
Ja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.