zondag 12 januari 2014

In december...

... maakte ik plannen voor een citytrip naar Dortmund
... boekte ik een hotelkamer en kocht ik een concertkaartje voor Aerosmith
... kwam mijn concertkaartje voor Aerosmith binnen
... kocht ik een nieuwe winterjas met 65% korting
... mocht ik als een van de weinigen van de klas mee doen aan de toets van Nederlands
... was de laatste schooldag van 2013
... vierde ik Sinterklaas en kerst met de klas
... ging ik met mijn collega's lunchen in het restaurant op stage
... was de laatste stagedag van 2013
... kocht ik een camera
... begon de kerstvakantie
... vierde ik kerst in Haarlem met de schoonfamilie
... at ik mijn lievelingsgerecht op tweede kerstdag
... was het oudjaarsdag en staken we veel vuurwerk af
Untitled - image #1221103 by nastty on Favim.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.